تندیس

تندیس به طور معمول به مجسمه های کوچک و قابل حملی گفته می شود که دارای طولی بین حداکثر 30 سانتی متر و عرضی بین 10 تا 15 سانتی متر است که ارتفاع استاندارد تندیس 22 سانتی متر و برای یاد بود و گرامیداشت رویدادی خاص و یا ‏به عنوان نماد و نشانه‌ی مراسم ویژه ای مثل جشنواره ، همایش و . . . ساخته می شود . تندیس علاوه بر ‏کارکرد های فرهنگی دارای کارکرد های تجاری و تبلیغاتی نیز می باشد ، به این ترتیب که نشان و لوگو ‏یک شرکت یا کارخانه در ترکیب با عناصر دیگر می تواند در یک تندیس به کار رود و برای تزئین فضا یا ‏به عنوان هدایایی صرفا تبلیغی استفاده شود .‏

 

ساخت تندیس با گرایش اداری ، فرهنگی هنری ، ورزشی ، درسی ، آموزشی ، ادبی ، بازنشستگی نیز با مدل های مختلف امکان پذیر است .
سفارش طراحی و ساخت تندیس اختصاصی برای جشنواره ها ، نمایشگاه ها و همایش ها، بر اساس کیفیت مورد درخواست و با استفاده از متریال های متنوعی نظیر پلکسی گلاس ، مولتی استایل ، MDF ، چوب ، ورق فلز ، سنگ و یا ترکیبی از همه این ها و البته با قابلیت چاپ رنگی و حکاکی امکان پذیر می باشد .
بنابراین در انتخاب مشاوره برای طراحی و ساخت خود نهایت دقت را به عمل بیاورید . در طراحی تندیس ، طراحان ابتدا به نظر شما دقت می کنند و سپس با توجه به تجربه و مهارت های خود به شما بهترین پیشنهاد را می دهند . تمامی تندیس ها از مرحله طراحی ، ساخت و رسیدن به دست مشتری در مرکز تخصصی لیزر پارس انجام می شود .
این مرکز با سابقه ای طولانی در مشاوره ، طراحی و ساخت تندیس همواره در کنار شماست.

 

انواع تندیس

- تندیس پلکسی
- تندیس چوبی
- تندیس ریخته گری
- تندیس ترکیبی

 

تندیس پلکسی

مواد تشكيل دهنده‌ی اين تنديس‌ ها ، پلكسی گلاس می باشد كه در ضخامت‌ ها و رنگ‌ های متنوع وجود دارد . بعد از طراحی قطعات مورد نياز ساخت ، توسط دستگاه ليزر با دقت بسيار بالا برش و در صورت نياز عبارت‌ های مورد نياز روی آن حک می شود .
ويژگي هاي برش ليزري پلكسی گلاس عبارتند از :

امکان برش طرح های بسیار پیچیده
امکان برش با سرعت بالا
لبه های برش خورده صاف
امکان برش با ظرافت و دقت بالا
بطور خلاصه مزیت اصلی تندیس پلکسی جذابیت و سرعت تولید تیراژ بالا می باشد .
این نوع تندیس ها شامل شفاف و رنگی می باشد

 

تندیس چوبی

این نوع تندیس ها برای تیراژ بالا به صرفه است ، کاملا کار دست و با ارزش است .
اگر به دنبال کار تک میگردید ما به شما این نوع تندیس (تندیس چوبی) را پیشنهاد میکنیم.

 

تندیس های فلزی که اصطلاحا به آن ها تندیس ریخته گری گفته می شود ، یکی از شاخص ترین ویژگی های تندیس ریخته گری ، جلوه زیبای آن می باشد . به همین دلیل در ساختار آنها از موادی بهره گرفته می شود که بازتابی گیرا و جذاب داشته باشد ، روکش های طلا و نقره که با آبکاری بر روی قطعات از گونه موادی هستند که جلای چشم نوازی به تندیس ها می بخشد . متریال این نوع تندیس ها ، برنج است که معمولا از آب طلا استفاده میشود . کار حجمی است برای ساخت این نوع تندیس ها زمان زیادی صرف میشود و هزینه این نوع تندیس ها به نسبت تندیس های دیگر بالا می باشد .

 

تندیس ترکیبی

متریال این نوع تندیس ها ، ترکیبی از تمامی متریال هایی که برای ساخت تندیس مورد استفاده قرار می گیرند ، می باشد .

 
 

لوح تقدیر


لوح تقدیر یا تقدیر نامه به حجمی گفته می شود که در متریال‌های متفاوتی همچون : چوب ، کاشی ، فلز و یا مقوا ( که همان کاغذهای گلاسه می باشد ) ساخته می شود که بسیار مورد توجه مدیران شرکت هاست .
لوح تقدیر قابلیت چاپ اختصاصی را هم دارد ، به این منظور که هر سازمانی می تواند برای خودش یک لوح و تندیس اختصاصی چاپ کند .


همچنین لوح تقدیر ، یکی از شیوه‌های نوین اعتبار در بین مشتریان نیز می باشد که حس اعتماد و اطمینان را القا می کند


لوح تقدیر فلزی
لوح تقدیر فلزی شامل استیل و برنج و آلومینیوم می باشد که کاربرد فراوانی داشته و اکثر مشتریان از این نوع لوح سفارش می دهند .


لوح تقدیر غیر فلزی
لوح تقدیر غیر فلزی شامل مولتی استایل و پلکسی گلاس می باشد که می تواند نظر هر فردی را به خودش جلب کند .

سفارش

جهت سفارش تندیس یا لوح تقدیر ابتدا با مرکز تخصصی لیزر پارس تماس گرفته و با کارشناسان مرتبط در این زمینه مشورت نمایید .
طراحی و اجرا بر اساس درخواست شما می تواند بسیار متنوع باشد . طراحان بر اساس نیازها و ملاک های شما برای ساخت تندیس و لوح تقدیر اقدام به طراحی نموده و طرح اولیه را برای شما ارسال کرده و پس از تایید شما اقدام به ساخت می شود