بج (بج سینه ،نشان سینه، اتیکت سینه)چیست؟

بج سینه یا همان نشان سینه نمادی از وابستگی و همبسنگی اشخاص به ارگان و سازمان خود است. این محصول با عناوین دیگری همچون اتیکت سینه ، سنجاق سینه و گل سینه نیز شناخته می شود .
مرکز تخصصی لیزر پارس افتخار دارد با طراحی و ساخت هزاران نمونه از این محصول برای سازمانها و ارگانهای دولتی و خصوصی یکی از پیشگامان تولید این محصول باشد.این مرکز بزرگترین تولیدکننده مستقیم بج سینه بوده و به همین دلیل می کوشد این محصول را با کیفیتی بالاتر ، قیمتی مناسبتر و زمانی کمتر در اختیار شما مشتری عزیز قرار می دهد.

برای آگاهی بیشتر پیشنهاد می شود حتما متن زیر را مطالعه کنید و در صورت نیاز برای کسب اطلاعات بیشتر تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

 
 

در این نوع بج سینه که بیشتر از نمونه های دیگر کاربرد دارد از فلز برنج یا استیل استفاده می شود . شیوه حکاکی بر روی کار با لیزر می باشد و بعد از حکاکی با توجه به طرح شما برش داده می شود و در نهایت بعد از رنگ آمیزی و پولیش کاری ، تمام کارها برای تثبیت و ماندگاری آبکاری می شود که معمولا آبکاری مورد استفاده در بیشتر کارها آبکاری طلا (طلایی) و نیکل (نقره ای ) بوده و بعضا از آبکاری مس (برنزی) نیز استفاده می شود.قابل ذکر است این نوع بج از نظر هزینه و زمان نسبت به سایر محصولات بیشتر بوده ، لذا سایر محصولات پیشنهاد میگردد. شیوه الصاق بجهای فلزی معمولا بصورت سوزنی یا مگنتی می باشد.

 

این نوع بج سینه در کارهایی که معمولا دارای تعداد زیادی رنگ و یا لوگو از متن برخوردار بوده استفاده می شود که در کارهای فلزی امکان رنگ آمیزی آن وجود ندارد . زمینه اصلی کار با ورق های پلاستیک می باشد که قابلیت برشکاری را با توجه به نیاز مشتری دارد. امکان استفاده از زمینه های فلزی نیز وجود دارد که این امر باعث افزایش قیمت و زمان می گردد. لوگوی شما بصورت چاپ بر روی کاغذهای گلاسه یا مات انجام می گردد و در نهایت با یک لایه سلفون پی وی سی پوشش دهی می شود و سپس با دستگاه لیزر برش داده شده و بعد از نصب گیره مورد نظر به شما ارائه می گردد. شیوه ی الصاق آن بصورت مگنتی ، سوزنی و سنجاقی می باشد. ویژگی اصلی این محصول قیمت پایین آن و تهیه فوری این نوع نشان سینه است.

 

۳- بج سینه پلاستیکی

این نوع بج سینه همان طور که از نامش پیداست بصورت پلاستیکی بوده و از جنس مولتی استایل ( پلاستیک شبه فلز) در رنگ های طلایی ، نقره ای ، مسی و... تهیه می شود. شیوه ی حکاکی بر روی آن به صورت لیزری بوده و بعد از حک غالبا به رنگ مشکی در می آید. این مرکز توانایی تغییر رنگ مشکی که در زیر کار بوجود آمده را دارا می باشد و بنا به سفارش مشتری می توان رنگ آن را تغییر داد. شیوه ی الصاق آن بصورت مگنتی ، سوزنی و سنجاقی می باشد. این محصول نیز از ویژگی هایی چون قیمت پایین آن و تهیه فوری برخوردار است .

تمامی این محصولات در سایزهای مختلف قابل اجرا بوده و محدودیتی وجود ندارد .